Φορητές Εικόνες

Δουλεύοντας με παραδοσιακά φυσικά υλικά, σκόνες με κρόκο αυγού και ξύδι αλλά ενίοτε και με ακρυλικά χρώματα επάνω σε καταλλήλως προετοιμασμένα ξύλα και στηριζόμενος πάντα στη γνώση και την εμπειρία που μας άφησαν οι πατέρες της βυζαντινής ορθόδοξης ζωγραφικής ανά τους αιώνες, ακολουθώ την Μακεδονική Σχολή έχοντας εμφανείς επιρροές και από την Κρητική Σχολή με αποτέλεσμα το πάντρεμα των δύο τεχνοτροπιών.


Τοιχογραφίες

Η τεχνική της αγιογραφίας σε τοίχο, ενώ παλαιότερα γινόταν απευθείας πάνω στον τοίχο του Ναού (ονομαζόμενη Fresco ή νωπογραφία), σήμερα γίνεται πάνω σε ειδικά επεξεργασμένο μουσαμά ο οποίος δουλεύεται στο εργαστήρι του αγιογράφου και στην συνέχεια τοποθετείται στους τοίχους του Ναού.


Επιχρύσωση

Πρόκειται για μία τεχνική χρυσώματος, της οποίας οι ρίζες ξεκινούν από την αρχαία Ελλάδα, μία τεχνική ιδιαίτερα δύσκολη, λεπτομερή και αρκετά χρονοβόρα, για τον λόγο αυτόν και ελάχιστοι την κατέχουν. Η διαδικασία που χρειάζεται για να στιλβωθεί ο κάμπος μιας εικόνας, ξεκινάει με την κατάλληλη προετοιμασία του αμπολιού, ακολουθεί η επικάλυψη της επιφάνειας με φύλλα χρυσού 24 καρατίων για καλύτερο και πιο ποιοτικό αποτέλεσμα και η διαδικασία ολοκληρώνεται με το στίλβωμα με την χρήση του αχάτη. Η ίδια τεχνική μπορεί να εφαρμοστεί και για την διακόσμηση ξυλόγλυπτων ή μαρμάρινων επιφανειών σε Ναούς , όπως τέμπλα, προσκυνητάρια, σταυροί κ.α


Συντηρήσεις / Αναπαλαιώσεις

Η συντήρηση των παλαιών χειροποίητων εικόνων, η οποία πρέπει να γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή και βάσει εξειδικευμένων γνώσεων περί του αντικειμένου, είναι εξαιρετικά σημαντική για την επιμήκυνση του χρόνου ζωής τους και την προστασία τους και επιπλέον μας δίνει περισσότερα στοιχεία για την χρονολόγηση και την υπογραφή του δημιουργού του έργου



palatzas syntirisipalatzas syntirisi